hörde jag fest ?

I fredags var jag ledig hela dagen, vilken var väldigt behövligt.
Under dagen var jag & J iväg en sväng & kollade på lyan.. det går framåt.

Kvällen bjöds på tacos & vin hemma hos C & N (vårt tillfälligt hem)
Det rullade in mer & mer folk & tillslut bestämde vi oss för gå ut iaf
fast jag egentligen hade tänkt att ta de lugnt..
En grymt kul kväll, men va säger man?
Spontankvällar är alltid bäst ;D



Igår, lördag hade vi avskedsmiddag på Hugo´s
för Doug som ska flytta till London.
Som varje gång när hela gänget är samlat så blev det en galen middag..
Riktig MaltaStyle.. shotbrickor efter shotbrickor !
Men en grym kväll även denna ! :)





Idag, Söndag.. Segt? njaa.. mår faktiskt bra men lite trött.
J har spelat Wii - Mario Cart & sen har vi vart iväg keka pizza
& glott på Rederiet :) ljuva söndag.

Om 1 timme väntas 1a nattpasset av 4a !

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

hahaha...diggar Jonas bild...ser ut som att han aldrig har gjort något annat ;D haha!

2010-01-24 | 23:20:40
http://mittlivikaos.blogg.se/
louise

rederiet?

vart har ni hittat den? jag vill oxå se :)

2010-01-28 | 13:06:53
http://sessanlouise.webblogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!