Bitter? nej "bara" PMS !

Igår jobbade jag på Candynavia först från 12.00-15.00
& sen vidare till Betway från 16.00-00.00, sjukt stressig jobbkväll..
men endå med positiva tankar eftersom C hade kommit till ön.

Efter jobbet gick jag förbi BG´s där jag fick krama sönder min C ♥
& efter några vinglas & mingel så var det hemgång.. sängen kallade.

Sitter nu i butiken, efter ett möte med Emil
angående ett sammarbete med Nordic Bar.
Mår sådär. Förkylningen har tagit över mig igen & jag mår illa som en gris..
har nigarafallet mellan benen & idag vill jag inget hellre än att dagen ska va över.
Blääääää.

Fönsterna blev precis tvättade här i butiken så nu kan jag se ut igen
& J var här inne & kramade om mig för han såg att jag behövde det..♥

Jag & J håller på att titta på resor till Thailand..
vi funtar på att ta en paus & nystart efter denna
upp-&-ner-vända början på 2010.
skulle vara mycket trevligt & uppfriskande !



Jag fick även ett samtal imorse om att vi kan få flytta in nästa helg..
ska jag våga tro på det ?
hm.. ska iaf åka & kika på lyan imorn & se hur det ser ut.
Men det vore osså mycket trevligt.

Nee.. nu ska jag avsluta detta inlägg om allt & ingenting..
känns som jag är ett typsikt exemplar på en PMS-kärring idag. Förlåt.

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

hahahahha Nigarafallet :D Fy fan!



Nämen ursch..kanske inte ska skratta ändå! ;P

Hoppas du mår bättre nu!

Skickar en krya-på-dig-Kram!

2010-01-21 | 23:05:47
http://mittlivikaos.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!