Den som väntar på något gott..

Dålig update, jag vet.. här får ni svaret..

Välkommen 2010 !
Blandade känslor på början av 2010 om jag ska vara ärlig & det ska jag.

Vi kom tillbaka till Malta den 3e januari vilket var skönt
efter två underbara veckor i ett vinterland.
.. Bara ett liitet problem, vi var ju hemlösa !

Innan vi lämnade ön för jul & nyår i Sverige så sa vi hejdå till vårt älskade hus,
eftersom när vi kom tillbaka efter semestern så var det dags att flytta in
 i vårt splitter nya penthouse som vi precis hade signat på.. :)
Men riktigt så blev det inte.. vi fick reda på att det inte riktigt var färdigt än
så därav fick vi flytta in i en tillfällig lägenhet.. utan internet, tv, varmvatten osv.

Det nya datumet var spikat, den 15e januari skulle vi få flytta in..
men om jag inte är helt skruvad i huvudet så är det tamefan den 17e idag ?!

Jag är så förbannat jäkla less på detta just nu men
på det vill jag faktiskt tacka två änglar, Christina & Niclas
som lånar ut ett rum till hos eftersom vi höll på att syp på den tillfälliga lyan.

..Egentligen borde man väl bara att rycka på axlarna,
eftersom man visste sen innan att malteserna är sjuuukt sega med allt.

Vi var & kika på lyan för några dagar sen.. & här är resultatet:
ni kanske förstår hur jag känner?
skulle tippa på en månad tills de är klart alltså. Suck !

  
   

men om jag nu ska försöka se allt lite mer positivt..
den som väntar på ngt gott..

Later. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Matilda

Gud va fint det ser ut. :)

2010-01-26 | 09:04:22
http://matildanmatildan.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!