London baby.

Den 28/1 - 1/2

Jag hade bett J vara hemma på eftermiddan för en överraskning var på gång..
Han satt i soffan & spelade Mario Kart medans jag sprang runt som en galnig
till höger & vänster för att jag var så nervös.


När klockan slog 7 band jag fast en ögonbindel på honom
& ledde ner han till taxin som stod & väntade nedanför,
chaffören tyckte att det var lika spännande som J &
blev helt plötsligt jättenyfiken & invloverad i min plan.. :p


När vi kom fram till Luqa hjälpte chaffisen mig in med J..
..åh när vi väl va inne på flygplatsen.. Så Surpriiise !

När vi hade checkat in & satt oss i baren så fick han reda på vart vi skulle..

 

Loondon Baaaby ! :D

Resan blev jättelyckad med massa shopping, god mat, äventyr,
Starbucks-chailatte, promenader mm.. kommer mer kort senare.


..man kan inget annat än gilla London !

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!