moving out and in..

Idag är jag som sagt ledig & är mitt i en flytt så snart ska jag ta tag i
att både rensa & packa ner alla mina kläder.. sen måste vi till GO &
ändra internet & så ska jag passa på att säga upp mitt abonnemang så
jag slipper onödiga räkningar på flera hundra euro. Vuxenpoäng ;p


Även fast jag älskar vår terass så ska det bli så skönt att flytta..
eftersom ingenting händer som lovas i detta penthouse! Vi kommer
fortfarande ha en liten terass på baksidan så BBQ får vi behålla :)


Ska försöka ta lite bilder på vår nya lägenhet idag.. så ni får se den!?

 


Bild från igår


Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


dumle

finis du e!

ååh, jaaa hmm det skulle då vara för dig humle, som jag håller bloggen uppdaterad! <3

i know, är jättenervös inför operationen, kan ju alltid hoppas på att man bli smal på kuppen ;)

lycka till med flytten, vill se bilder snaaaart!

2010-08-31 | 13:57:28
http://carstj.blogspot.com
ida

Heej älskade!! ååhh jag som trodde du skulle flytta hem till swe.. sen läser man vidare och ser att ni bara ska byta lägenhet.. suuck :p kul för er men tråkigt för oss som saknar dig här hemma!!



jag vet.. jag är jättedålig på att blogga men har inte riktigt haft det.. eller inte tagit mig tid rättare sagt. Men nu gjorde jag ett litet inlägg men det ska bli bättring lovar jag!



saknar dig också.. sist du var hemma var det så mycket som hände... Freddie gick ju bort sen blev jag dunderförkyld osv.. men såg ju att du kommer hem i oktober då ses vi utan tvekan!! puss älskar dig!

2010-08-31 | 19:11:49
http://idamalmlof.blogg.se/
C

Och jag älskar dig hjärtis <3 Vi hörs SNART!

2010-08-31 | 19:37:50
http://Carstj.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!