I det stora hela.

Imorse var jag uppe med tuppen & följde med J till hans kontor
för att hjälpa till att flyttstäda. Efter det öppnade jag butiken..
det har varit full rulle idag & folk har frossat bland kräftorna :)


Igårkväll bröt vi traditionen av Rederiet & kollade första
avsnittet av Fångarna på Fortet ist.. kände mig nästan lite otrogen :p
så ikväll går jag tillbaka till gamla goda Freja!

 

Imorgon är det inget mindre än helg & är jag ledig på fredag & lördag.
Ska försöka träffa Clara & lilla Selma en sväng :) Förhoppningsvis
blir det en lugn helg med sol & bad..

 

Drömmer mig tillbaka till båten i Kroatien..


Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mirre

hej kai! vet inte om mitt mess gick fram..är på väg till gymm nu!sedan ner til sliema för att köpa ett par byxor.sedan strand!blir de båt för dig el ska vi steka tillsammans på beachen? kram

2010-08-27 | 10:13:29
http://mirre.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!