Im stuck!

Idag skulle jag & J varit på lagret & fixat hela dagen för vi har fått
en ny leverans, men jag borde ha lärt mig vid det här laget att allt
går i snigelfart ! .. så vi kom inte in i lagret förens på eftermiddagen.

Vi fördrev iaf tiden genom att äta lunch i Valletta &
prata framtida Candynavia-planer!

Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss med dagens planering
så det blev bara en leverans till Eden Cinema & butiken får vi ta imorgon!

.. Nu är jag äntligen hemma, har precis lagat & ätit ugnspannkaka
som blev huuur god som helst :) Credd till mig!

Ikväll ska jag inte göra nånting annat än att kolla på ↓


Im stuck!

.K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!