Tillbaka på ön.

Nu är jag tillbaka på ön efter en veckas mys i Sverige!
Eftersom jag fortfarande var full när jag åkte till arlanda så har
jag missat att packa med alla saker hem, tex min kamerasladd! Doh.

Idag har jag bara legat & dunat/streck-kollat på Rederiet tills J
kom hem från tennisen & väckte mig.. Nu har vi precis kommit hem
efter att ha delat på en pizza nere på Peppi´s. Idag är jag en allmänt
klen & trött tjej :p .. men imorgon är det nya tag - Back to reality!

Lånade ett foto från Danni´s fb.
Jag kan inte beskriva hur mycket denna
fina varelse nedanför betyder för mig



Jag & Lina på Josefina i fredags

Nu ska jag ropa in J så vi kan somna till en go film (läs rederiet) ;D

Nattinatti. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hilda

Finaste ni :) Har varit så kul att haft dig hemma Kaisa <3

2010-08-16 | 00:46:22
L

Du är mitt allt <3

2010-08-19 | 08:51:46




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!