Middagsplans.

Jag har lovat mig själv att börja laga mer mat hemma,
jag är totalt värdelös på att laga mat & därför tycker jag inte att det är kul.
..Men nu känner jag mig rååtaggad till att börja.

Igår hade J lagat till tacos tills jag kom hem från jobbet, idag är det min tur!
Satt & funtade på mat som vi aldrig äter & kom på mammi´s fisk i äggsås
som hon gjorde när jag va liten för att lura i mig fisk! haha
Den får det bli ikväll, eller jag ska iaf göra ett försök ;)

Tack mammi för receptet !


Bild från alltommat.se

.. Vi får se hur detta går, ska bli spännande!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

torsk med äggsås är fan svårt att göra

2010-08-17 | 18:38:56
Anonym

torsk med äggsås är fan svårt att göra

2010-08-17 | 18:39:25




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!