Kvällsdopp.

Nu har jag landat i Svedala :) Och har hunnit med att keka en god
Curry-Scampi Puben med mammi, papps, Dennis, Lina & Sussie.

Efter maten drog jag, Lina, Adde, Sofia & Jonas till Gömmarn
& tog ett kvällsdopp, det måste varit minst 2 år sen jag badade där.
..lite småkallt till en början men efter är jag rätt så nöjd ;)

Jag. Sofia. Lina efter badet :)

Bra start på min Svenska vecka om jag får säga det själv,
vi får se vad som väntar här näst.. Nu: film med storebror
& sen är det sängen som kallar - min bästa skönaste säng!


Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Det låter som en mysig start, jag skulle tycka det va mys om man fick en middag och babbel med dig imorn eller ett glas på Gerdas på onsdag, eller både och ;)

2010-08-09 | 17:29:27
Emilié

MYS! Njut :)

2010-08-09 | 22:33:26
http://plump1s.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!