Hemliga stranden.

Idag har jag & J hunnit med att fånga några soltimmar
Hemliga stranden
som Mirre kallar den :)

Sen tog vi bilen över till Valletta för en sen lunch &
shopping som inte blev av för allt hade stängt.



Nu ska jag jobba lite & sen kolla ett avsnitt Rederiet
innan en powernap för att sen göra mig redo för kvällens bravader.

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mirre

tjena tjejen! hemliga stranden är bäst! :)) ska vi boka nån kväll med promme kanske?hur jobbar du?imorgon bitti blir de träning för mig!måste efter denna helg. Framöver blir det inte så här mkt fest. Helt slut. Nu är in semester slut! mer träning o hemmakvällar!tror jag sticker till gymmet vid halv nio tiden imorgon,.kanske ses då ?kramis

2010-08-22 | 17:56:35
http://mirre.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!