Godis projekt.

Tänkte berätta om Candynavia projekt
som vi höll på med innan vi åkte på semester..

Candynavia rullar på & verkar väldigt uppskattat på ön,
får många fina & positiva kommentarer! Det uppskattas :)



Men det som är världens kliv för oss är att vi nu har öppnat en
godishörna i Eden Cinema, Maltas största biograf :D underbart skoj !
Det är ingen tvekan om att vi höll på att jobba ihjäl oss innan semestern
men nu är jag/vi bara nöjda med det. Det blev såå bra..

Det har varit igång i cirkus tre veckor nu & det går hur bra som helst.
Biografen är fruktansvärt nöjda med resultatet &
eftersom dom är det så är även vi det :)
Redan efter två veckor var vi tvungna att köra dit
en ny leverans, vilket gör oss ännu mer glada.

Och här har ni resultatet ↓


Candynavia-hörnan på biografen

Det är fortfarande lite småfix kvar att göra, fina godis-canvas-tavlor
ska upp på väggen & en glaskupa fylld med slevar ska in i hörnan.
Dessa prylar är dock beställt & köpt från Sverige så det kommer upp
när jag är tillbaka på ön igen, för det ska jag fixa när jag är i Sverige!

..ska försöka hitta en "före" bild så ni får se skillnaden sen osså :)

Så, va tycker ni so far.. Godkänt?

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linn

Sjukt snyggt!

Men måste bara fråga... Är det du som kommit på namnet candynavia? Sjukt bra av dig isf :)

PUSS

2010-08-06 | 19:47:43
http://linnpeterzon.blogg.se/
Danni

Super-tjusigt!! :D va roligt för er !!

2010-08-07 | 00:23:45
Johanna

Hejsan!

Jag och min pojkvän ska flytta till malta i början av oktober, tänkte fråga var er butik ligger? Känns som man måste fylla upp kylskåpet för att få gubben att trivas där nere :D



Svara gärna med mail! [email protected]



Kramar Johanna

2010-08-07 | 12:44:44




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!