Fikabröd i stora lass

Igår hade jag en riktig fika-dag..

Jag & Veronica åkte in till Engelbrektsgatan,
till Albert & Jack´s - bästabästabästa!
Tok en fika/lunch hos Lina & jag fick även hälsa
på nästan alla gamla jobbkollegor :)

Därefter strosade vi runt lite i stan.. 
när Veronica åkte hem så satte jag mig på
Café Lilly på NK med Clara & Therese & deras söta döttrar! 
Clara har varit i Sverige i snart en månad så det var roligt att träffa henne,
nästa gång blir på Malta igen :)

När jag kom hem så tog jag & Dennis en sväng till Skhlm
för att köpa en present till världens bästa morfar som fyllde 65år!
Och sen vankades det kalas hos m&m med ännu mer mat & fika ;p
Synd för mig att jag är ett riktigt kakmonster!

 
1. latte & chokladbulle på A&J´s 2. cappuccino & laxpasta på A&J´s

 
 
1.Jag & storebror 2.Jag - glädjeskutt utanför m&m 3.morfar 65år 4.bästisar

Efter födelsedagsfirandet skjuttsade Dennis oss,
mig & Lina hem till tjejerna i 4b för filmmys & sovaövertajm.. :)
vi kollade på en skräckis - The stepfather! Sjuukt läskig!

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mirre

Men åhhhh vad jag längtar efter riktigt kaffe! ruggigt sugen! men snart så,.är det mirres tur att sörpla kaffe så mkt jag bara orkar! ;)))

Njut av sverige ses snart..då blire att smida planer till kräftis ;))krams!

2010-08-10 | 16:40:39
http://mirre.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!