fika med Patrik.

Idag har jag som sagt varit inne i stan, tatt en cappuccino på A&J´s,
kekat lunch på Saturnus med Clara & Patrick & bara njutit i solen :)

När jag var påväg hem så ringde Putte jag & Lina fick skjuts hem,
& sen åkte vi hem till mammi som bjöd på kaffe & glass :)


1. fika med mammi, grannarna & Patrik 2. Jag & bästa vännen, Patrik

Det var så länge sen jag träffa Putts, vi är tamefan som syskon! :p

Nu ska jag keka en tidig middag med familjen & farmor, mormor & morfar
& sen till tjejerna i 4b för att röra oss vidare in till Josefina & M/S Gerda.

.. Jag känner mig lite som en turist denna vecka, vilket är skoj :) för då
är det absolut tillåtet att fota osså.. haha eller hur Jonas?

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!