Bra start på veckan..

Jag & mina tjejer började dagen med en liten prommis &
sen köpte vi med oss frulle hem som vi åt ute på terassen :)
Det har varit en riktig sommardag idag, 23 grader varm sol !

Hann göra tjejerna sällis i bikini nån timme innan det var
dags att jobba. Jag & J stack ut till lagret & sen förbi butiken..
Hem igen för lunch, blev det som fanns hemma.. tonfisksallad.

Vi hann med ett parti yatzy & sen var det dags för mig ännu en gång
att röra mig ner för att jobba :) Jobbar 15.00-21.00 sen kommer J &
tjejerna ner & möter upp mig för att sen knalla vidare till Hugo´s för mat.





Vi kom på att vi inte har kekat på Hugo´s sen tjejerna
var här senast, dvs November. Så det är verkligen på tiden :)
Har sagt det förut & jag säger de igen..
Bästa thai-favoriten Green Curry Chicken !


På Hugo´s när Mimmi & Becca var här i November 2009

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!