Skratta eller Gråta ?

Som alla kanske redan vet så har jag jobbat varje helg sen Februari,
då jag började på Betway. Förutom när jag har tatt ut semester.
Jag är inte den som är den.. men nu börjar jag lessna!

Tycker jag ställer upp & byter pass titt som tätt,
men ibland känns det som man får ingenting tillbaka..

Jag lyckades byta min helg nu när Dennis kommer,
blev jätteglad & allt kändes skitskoj.
Men så kom beskedet som jag helst inte ville höra..
Det går inte !


Känns lite orättvist

Jag lyckades ta ut semesterfredag
men måste jobba lördag 16:00-00:00..
Och ska vara beredd på att hoppa in Om nån är sjuk på fredag.
Snälla, va inte sjuka på fredag..

I detta läge längtar jag ännu mer till...
då jag kommer ha chansen att bestämma själv om jag ska vara ledig eller inte.

looking forwad - almost there !

Hörs sen. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!