Wednesday.

Som jag skrev i mitt tidigare mail så fick jag ett halvtrist besked om min jobbhelg..
efter de så sänktes mitt glada humör..  och jag fick ont i huvudet.
vilket iof kan bero på att jag har en dunderförkyld pojkvän hemma
& det spöregnar!

Just nu sitter i soffan & det har varit visning här precis..
vi fick reda på igår att vårat kontrakt går ut i slutet av november :S
Buuuu !
trodde de va till december iallafall.

Vi fick förfrågan om vi vill förlänga de,
men de känns lite onödigt dyrt för det priset vi betalar
att ha ett hus med pool som inte är till nån nytta under vintersäsongen.
.. Men ack så sorligt, jag som älskar "vårat" place !



Ikväll var det faktiskt planerat en girls-night..
men L hörde av sig & sa att det var hejdå-middag för Verena.
Så jag får hoppa över mys med tjejerna & dra på avskedsmiddag ist,
vilket absolut inte är fy skam :).. Men nästa onsdag ska det bli av !

Nu väntar jag på att J ska komma hem från Tompa
så får han kasta sig i duschen & sen får vi ta bilen bort..
vi är bäst på att komma sent. FY SKÄMS !

Ha en bra kväll
Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hannah

tack söt :) hoppas allt flyter på för dig också, och att helgen löser sig. dumma jobb! Salongen heter "Tingeling" :) och jag hyr ju in mig där så "min" avdelning heter kort & gott "Hannahs Hudvård". Ska göra lite reklam på facebook & skicka ut tänkte jag :) Jaa.. det får du göra, det vore kanonmys om du kom då! :D pusspuss

2009-10-15 | 15:30:52
http://hcehs.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!