Nachos Deluxe

Har precis kikat på "Ensam mamma söker"
som jag tycker är riktigt mysigt att kolla på denna säsong :)
Huvudvärken vägrar lämna mig..

J är hos grabbarna grus & jag har precis tryckt i mig en stor tallrik
Nachos Deluxe alá Kaisa

Känner dock att jag åt alldeles för mycket..
 hmm.. typiskt mig ! :S

Tror faktiskt inte att jag kommer orka att ta mig ut för en prommis
& inte heller myskväll med tjejerna.. BUUU för mig !
 Hade varit skoj men huvudet känns tungt &
 kroppen känns trött & klen ! Jobb imorgon 8:00-16:00

Va skulle mammi säga i ett sådant fall ?..

"Kaisa, varför stannar du inte hemma med oss ikväll & myser istället
 & sen hoppar du i säng i tid för en gång skull"

Mammi.. jag ska följa ditt råd ikväll ;D

Men åååh vad jag skulle vilja ha Sudden bredvid mig nu..
finns ingen som är så gosig som han
 
Världens bästa familjemedlem ♥

Natti. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Tråkigt att du inte mår bra :-(

Men skönt att mammas goda råd finns i bak huvudet trots värken !

Du måste va rädd om dig, ÄLSKAR DIG !!

Mammi <3

2009-10-21 | 22:37:29
Anonym

Åh så gott det såg ut. Nu blev jag supersugen på tacooos :) Muums!

Vilken tur då eller tur i oturen att du inte heller orkade med en kväll. Nästa tjejkväll borde bli en tacokväll :D

Som sagt vi kan ju lekis när som :) Rings senare gulle <3

2009-10-22 | 11:52:11




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!