En spontan måndagskväll.

Igår hade jag & J tänkt att ha en myskväll med ost/kex & vin
men Mac ringde & det kom en pokerturnering emellan..
..som han gjorde bra ifrån sig. Du är allt Bra J !! :)

Jag ringde C som hade planerat en fika med Christina efter jobbet..
som jag nappade på !
Tog mig bort till sliema, till Misto där fikan byttes ut mot en
Italiensk Platter, Bruschetta & tre flaskor vin

Vi fick sällis av söta Mariel som var påväg hem från jobbet..
& tillslut så skulle Christina & Mariel iväg på kalasmiddag !
Men då fick vi istället sällis av våran Hedda tills det var dags att gå hem.
En supermysig kväll. Me like you girls !


Jag älskar spontana saker.

J blir tokig på att jag säger spontant till precis allt..
kan erkänna att det har blivit lite mycket spontan-snack :p
Men jag gillaré.

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!