Inatt E Ja Din.

Klockan 12:23 ringde mobilen..

trodde inte mina ögon när jag läste; Inatt E Ja Din på displayen !
(de är hon "döpt" till efter att vi sjöng kareoke på SK, long time ago.. 
Inatt e jag din - Tomas Ledin)


Mickis har jag inte pratat med sen
i somras när jag dök upp på hennes 25års fest.

Om vi hade en del att prata om?
Ja

Klockan 13:23 la vi på.. exakt en timmes långt samtal :p
Det var superkul att höra hennes röst & en update i hennes liv..
Saknar ♥

Nu ska jag & min älsk åka & luncha nånstans :)

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mickis

Det var underbart att prata med dej också älskade vän! Saknar dej så himla mycket!!

Inatt e jag din....

Älskar dej!! <3<3<3

2009-10-13 | 14:06:33
K

:) Och jag älskar dig M !! hörs snart igen.

2009-10-13 | 15:19:00
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!