fredags-gott.

Sitter på jobbet & kör rättning ikväll
det är sjuuukt mycket att göra ! Men snart slutar jag ;D

Hem till J & sängen.. vi har bestämt att vi ska ta sovmorgon imorgon! Mys !
Det är så skönt att bara kunna ligga i sängen & inte behöva gå upp för något..
Okaaj, ska ju jobba imorn 16:00-00:00
..men innan dess borde jag ha gått upp :p

Har jobbat med Kalle & Victor ikväll..
& vi har fredags-gottat oss med en Pizza by Luka
största pizzan ever.. & en massa godis !



Om man inte är ledig så får man göra det bästa av situationen ;)

Nee.. nu ska jag jobba vidare så jag kommer hem nångång ikväll.

Ha en bra fredagskväll.

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danielle

Sjukaste storleken på en pizza jag har sett !

2009-10-26 | 15:25:27
K

Hahahaha.. jag vet ! Bra fredags-svull :p

2009-10-26 | 16:33:45
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!