filmtajm !

Efter denna spårade helg har både jag & J skakat hand på att ta en vit månad !
Nu är det mat, träning & jobb i fokus !

Igår & idag har jag varit ledig från Betway..
vilket innebär, jobb & planering hemifrån !
Allt går som på räls.. and I love it !

Igårkväll hann vi även med en prommisbio ↓

en ganska konstig film faktiskt.. men OK !

Dagens:

Jobb
- telefonsamtal, lunchmöte me L, planering med vår "handyman" ! √
Snart ska jag & J ut på en prommis
& sen ska vi burra ner under täcket med popcorn
& tvinga oss själva att se en skräckis - The Exorcism Of Emily Rose

..så inatt kommer väl både jag & J att kissa på oss :p

Love. K

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lenita

Ja det är ju lite mysigt faktiskt.. men sol och värme skulle jag hellre välja om jag fick ;P

Vad kul det låter som att du/ni har haft det när du haft Dennis på besök :D

2009-10-20 | 18:05:17
http://lenitaw.blogg.se/
caroline

and I love you, my love!!

2009-10-20 | 18:44:01
http://carolineis.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!