feel like new.

Har precis kommit hem från en helkroppsmassage  !
Det var så behövligt efter mycket jobb & annat som har påverkat en förjävlig spänningshuvudvärk.
Hon koncentrerade sig på mitt onda huvud & nacke
& det känns faktiskt lite bättre nu.. en befrielse kan jag lova :)

I morse åkte jag & J till Valletta & fixade nya ID-kort
eftersom vi hade vår gamla adress på dom förra.
Sen stannade vi & frukost-fikade, en varm choklad med vispgrädde
& en baguette.

 

Jag är ledig idag.. känns mycket skönt.
Denna helg har känts lång!

Men nu är det en ny vecka & nya tag !

Mån: ledig, massage, prommis! Tis: ledig, möte med Jesmond om lyan
Ons: jobb 8:00-16:00, prommis & girls night
Tors: Jobb 8:00-16:00, prommis, mys med älsk
Fre: Jobb 16:00-00:00 Lör: Jobb 16:00-00:00 Sön: Jobb 16:00-00:00

Vi får se vad helgen bjuder på annars utöver jobb..
det är väl endå halloween i helgen ?!

Love.K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lenita

Ikväll ska jag svara på ditt mail! jag är så dålig som glömmer det :( Men ikväll så :)

2009-10-27 | 08:08:25
http://lenitaw.blogg.se/
Camilla

Hej älskade kai!



Hur mår du? saknar dig<3

2009-10-27 | 08:41:40
http://camillaasell.blogg.se/
Liisa

:) Taack! Sjukt att det går så fort, man hänger inte med! :)



Hmm...ledig idag ser jah, fika kanske i sliema?

Jag hör av mig :)

Kram kram

2009-10-27 | 12:35:09
http://mittlivikaos.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!