ett gott skratt..

Nu har jag vaknat till liv igen.. (a)

somnade till "sveriges fulaste hem" men hann dock inte se hur resultatet blev

innan jag hade dunat in !

 

Nu har jag druckit en kopp kaffe & kekat en god macka

som mammi & farmor skulle tatt med sig på planet, men glömde..

supergod, Tack ;D

 

ska snart tvätta bort min ögonbrynsfärg som sitter i..

& sen är det dags för fransarna! :)

 

Åh det viktigaste idag..

Snart snart snart ska jag ringa min älskling & snacka om allt från himmel & jord

Saknar honom ♥

 


Satt & kika lite på fejjan & hittade detta kort från Gröna Lund i somras..

Vet dock inte vad det roliga var men tyckte det såg så härligt ut..

Ett Gott Skratt Förlänger Livet

Höres sen. K

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mammi

Tack för en helt underbar vecka !!<3 Hoppas mackan va riktikt god , för den vi köpte på flygplatsen va ingen höjdare !!

2009-10-03 | 00:35:43




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!