En riktig rysare.

Nu har jag varit iväg & kollat på Betway-Expekt som blev en riktig rysare..
Fiiiifaaan va bra ni gjorde bra ifrån er grabbar !
Matchen slutade 2-2 & vi ska vara riiktigt nöjda - grym insats !

Fick sällis av L & även Plump, Jihad & Carro :)
efter matchen tog jag & L en liten prommis
för att sedan bänka oss inför nästa match..
NOIQ - Betfair

Jag som egentligen var där för att kolla på J
(som inte dök upp för han hade ont i höften)
men jag stannade & hejjade på IQ iaf.. c",)
Slutade dock med förlust men det var bra kämpat.
J är hos grabbarna i Torri Katur just nu & spelar Risk
så jag får ta & pyssla om honom & hans onda höft när han kommer hem till mig.

Jag är har fastnat såå för Jason Derulo - Whatcha Say

I love it !

Enjoy. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lenita

Åh jag vet! Den är så braaa den låten :D

2009-10-29 | 08:03:55
http://lenitaw.blogg.se/
Liisa

Du en en tro hejare du, fattas bara din nallebjörns dräkt :D haha.

La just också upp den låten ;P

Den e ju grym!

2009-10-29 | 13:02:42
http://mittlivikaos.blogg.se/
Emilié

Annars hade jag nog försökt klättra över muren. Hade jag lyckats med det? Knappast .. & sen då? Ytterligare en mur liksom :D Men det var lugnt - hann ju städa klart uteplatsen liksom, alltid något positivt!

2009-10-30 | 07:48:52
http://plump1s.blogg.se/
lårbenshalsen

den låten är riktigt bra!

2009-10-31 | 15:31:17




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!