lyx.

Igår blev det tjejkväll för hela slanten..
Vi lyxade till det med en god greksallad, ost- & kex & vin :)
Det var verkligen jättetrevligt..
så hedan efter har vi tänkt att försöka köra nån slags tjejkväll
varje onsdag.. får se om det håller i sig!?
 


När brudarna åkte hem så knallade jag vidare ner till Memories
där Plumpan & hennes underbara familj & "extra familj" ;p, Fred & Kg höll hus.
Jag missade ju middan i söndags för jag toksov.. Sömntuta!

Jättetrevligt det osså :) Efter lite kareokee på Memories så gick vi vidare till Estilio
för en varsin smarrig drink.

Jag dunade hos Em♥ inatt (mys med lite sällis) 
vi låg & pratade tills båda tokslockna, mitt i en mening :p

Imorse vaknade vi båda med ganska så skön huvudvärk
men det som värkte mest var mitt ögonbryn som jag lyckades spräcka igår .. haha

Vi gick bort till Continental där familjen Blomberg & Morin bor
& kekade hotellfrulle :D
jaa.. ni läste rätt.. Hotellfrulle ! lyx.


Annars har vi "bara" legat vid deras hotellpool hela dan & solat/badat.
Dagens väder: 27 grader & karblå himmel ;)



Nu blir det en power-nap.. i väntan på att min älskling ringer
Miss you

Ikväll blir det middag på Peppinos med hela gänget..
& sen dun-time eftersom det vankas jobb imorn :)

Lovely life. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lenita

Vad skönt det låter! :)

<3

2009-10-07 | 09:34:07
http://lenitaw.blogg.se/
Emilié

Myspys! Hjärtegullet - hoppas det går bra på jobbet :)

2009-10-07 | 10:07:57
http://plump1s.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!