Night shift - Check!

Mitt sista nattpass är avklarat - Woohooo !
Klockan 8:00 kom Anton & Emilié in & bytte av mig..

..min första reaktion & mening var: Vem luktar sprit här ? 
& kollar på plumpan som står & full-ler :) Haha, söta du !

Nu väntas hela 3 dagar ledigt..
Sol, HemmaSpa & Relaxing ?

Igår var jag en sväng i Sliema & keka frulle/lunch/middag på La Rivé
med Plumpan, Simon & Ek, efterättade på en tw cappucino & åkte hem & duna innan jobbet.

Just nu funtar jag på om jag ska ta ett varmt bad
eller gosa ner i soffan till en rulle..???
Ikväll blir det iaf thaimat på Hugo´s med plump & hennes fiiinbesök :)

↓VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT↓

Don't forget Kanelbullens dag idag ;)



See u later alligator.
K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!