fullspäckat.

Känns som en fullspäckad dag..

Tog en prommis ner till lokalen & mötte Eddie
för att lämna nyckeln så han kan sätta igång med renoveringen!

Sen fortsatte jag min prommis strandpromenaden bort till Sliema & hem..
När jag kom bort till Sliema så öppnades himmlen
& regnet öste ner över lilla mig,
såg ut som en blöt hund när jag kom hem :p



Stannade vid lill-kiosken vid oss & köpte med mig frulle hem..
mjölk & Special K - Purple berries


..är beroende för tillfället.

Nu har jag precis duschat av mig & ska snart ska jag & J
iväg på lunchmöte med revisorn.
Därefter blir det jobb 16:00-00:00

Är det fredag ?

Can't feel it


Later. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!