abstinens.

Har precis kommit hem från jobbet, 8:00-16:00
Sitter just nu uppe hos J på kontoret..
men ska snart gå ner, släcka ner & vila lite !
Huvudvärken sitter fortfarande i.. försvinn !

Klockan 22:00 ikväll ska NOIQ ha match mot ??
& J ska vara med & sparka lite boll
då ska jag följa med & vara hejjarklack & passa på att få se Lisa lite :)

Idag har jag haft abstinens & tänkt extra mycket på min Lina..
jag skulle bara vilja krama om henne & få höra hennes skratt.
Jag saknar henne så det gör ont i hela kroppen till och från !


Men jag vill tacka min älskling J som ställer upp för mig i vårt & torrt
& som förgyller mina dagar med sin underbara närvaro i mitt liv !

all kärlek till min sambo J & till min bästa vän L
You´re my everything ♥

Tingeling. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


L

Jag älskar dig!

2009-10-23 | 02:22:15
K

Och jag dig !

2009-10-23 | 20:10:29
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!