Söndagsmys.

Igår jobbade jag 8:00-16:00
Kom hem & spelade lite slots på datorn me J ;p
sen dunade jag in nån timme för att samla energin som jag tappade på jobbet..

Vi hade en perfekt myssöndag igår.
Spelade lite Yatzy, lagade mat tillsammans, J bakade sin specialeté dumlekaka
& gosade ner i soffan & kollade film.

Vi drog till med en riktigt lyxmiddag igår..
Höstgryta & ris med oxfilé & massa svamp ;)
Supergott - Jag är stolt. hihi




Ett tack till Anette för den fina ♥-ljusstaken ↑

Idag är jag ledig..
Jag ska snart sätta igång & städa lite.
sen blir det jobb med annat kul..
stoora planer på gång :D

We´re almost there.

Ska se till att komma ut & ta en prommis idag osså..
skulle vara sååå skönt !

Later. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jonna

Åå vad gott! :-)

Myyyyys



kram

2009-10-12 | 12:55:55
http://jonnazw.blogg.se/
Hilda

Sluta va så hemlighetsfull Kaisii med planerna Kaisii, jag blir jätte nyfiken juu !

2009-10-12 | 17:54:59
Emma

Haha. Vi åt samma höstgryra igår, jag va på landet med familjen och åt flästfile och svamp . Super gott :)

2009-10-12 | 18:11:33




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!