En ledig dag med jobb.

Dagen har varit fullspäckad av hemligt jobb för mig & J
det har rullat på riktigt bra & vi har fått mycket gjort :)

Hittills har allting bara klaffat & det är sååå jäkla kul !!
(men jag tänker allt vara hemlig ett litet tag till)

Klockan 18:00 gick jag & mötte Carroluttan
vi tog en liten prommis & satte oss i Sliema & pratade av oss lite :)
Väldigt mys & välbehövligt.

Nu ikväll har jag varit & kollat på fotboll, på J som gästartistade i NOIQ
Dom spelade 5 lika mot Unibet.
Det var superkul att träffa L igen.. välkommen hem från Swe !


hihi

Ska nog somna till någon film.. 
men vilken ?

Morgondagens ledighet:

Jobb Jobb Jobb..
Men vet ni, ja gillaré
;D

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!