STORM på vår lilla ö

OM papps, mammi & farmor hade tur med vädret när dom var här..
för nu vaknade jag upp av att hela huset kändes som det skulle lyfta :S

Sprang ner & ut på terassen för att snabbt ta in den tvätt som nästan var torr,
som nu hade hunnit bli sjöblöt igen.. BUUU

Vilket jäkla busväder alltså !

Jag som aldrig är rädd för mörker, åska osv
måste faktiskt erkänna att jag ligger här nu,
skraj som en liten kanin & hoppas på att blixten inte ska ta mig..



Räddningen blir mitt nattpass inatt..
så jag slipper va hemma själv när det är sånt här väder.
 
Jag som kan tycka att det är mysigt att sitta inne när det regnar..
men inte själv & kanske intehääär mycket regn.


(OKaaj, denna bild är ingenting mot vad jag ser utanför fönstret)

Jonas vart är du när jag som mest behöver dig?

Skraj. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jonna

Söta du!



Jag vet exkat hur du känner! :-(

Men som du skriver, skönt att du ändå jobbar då!



Massa kramar

2009-10-02 | 08:00:28
http://jonnazw.blogg.se/
K

haha ja de var de värsta jag vart me om i hela mitt liv.. när vi skulle hem från jobbet imorse så va de 1 meter högt vatten på vissa gator :S



Men nu skiner solen igen.. skumt väder !!

Kramar till dig Jonna

2009-10-02 | 08:57:49
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Jonna

Oj hjälp!!



Haha men vad bra att de växlar så fort i alla fall ;-)



Puussss

2009-10-02 | 10:22:18
http://jonnazw.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!