BlackGold

kort & gott:
Igår fuckade vi ur totalt.

Vi började kvällen hemma, bara vi tre..
Dennis spela gura & sjöng :) som jag har längtat.
Vi gjorde laktrits-shot av en påse turkar tills ikväll, jammi
Sen drog vi tog BG där en del av jobbligan va & fira Steve
& där börja urfuckningen ;D Shotbrickor, cider, drinkar, öl..
Jag
, Yash, J & Dennis drog vidare till PV där vi provade nästintill alla ställen.
Dennis bjöd på tårta som det slutade med att hela bargatan fick smaka :p




En bra kväll !

Ikväll blir det ett riktigt blandat gäng hos oss på BBQ & alkohol.
I Gotta Feeling That Tonight’s Gonna Be A Good Night 

Just nu:

Morgondopp by Dennis


sen ska vi gå & hämta bilen nere i PV & sen keka Pizza.

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mammi

Jag är avis att jag inte får va med !! Hälsa alla !! Kram Mammi <3

2009-10-16 | 14:25:25
caroline

buuh för betway :( men imorrn kör vi ...

2009-10-16 | 17:06:32
http://carolineis.blogg.se/
Emilié

Kaisa vad har hänt med din bloggning? Du som vart så duktig :) Saknar din uppdatering!! <3

2009-10-20 | 01:18:22
http://plump1s.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!