Betway vs Expekt

Har precis kommit hem från jobbet, pussat & kramat på min man
& ska kolla senaste avsnittet av Ensam mamma söker.

Klockan 19:00 är det jag som sätter mig i taxin me grabbarna från jobbet..
Det är ikväll det händer ;p

 vs

En viktig match helt enkelt.

Betway åkte på stortorsk på deras träningsmatch mot Expekt för ett tag sedan..
 men ikväll har vi hejjarklack (jag) & dom känns taggade till 100%
Jag tror dock inte på vinst om man får säga så om sitt egna team,
men det kan bli jämt!

Plumpan.. jag försöker ringa dig.. Vill ha me dig på matchen !
Call me hun
:)

Sen klockan 21:00 kommer nästa gäng som jag självklart oxå vill se..
NOIQ inkl. Jonas !!

En riktig fotbollskväll ;D

Later. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!