Vardagslyx.

Det är viktigt att påminna sig själv då & då..
..vilket underbart liv vi lever !

Utsikten från balkongen på övervåningen, om jag ligger i sängen
& tittar ut genom panoramafönsterna så ser jag detta
:)

Nu har jag fått koppla av & värmt upp mig ordentligt..
tände ljus, satte på mina lugna-favorit-låtar på mobilen
hällde i en massa skum & vattnet var rykande varmt.


Mina tofflor som vi fick i Paris stod självklart redo nedanför tillsammans med
min jättestora handduk efter badet.. nästan som på hotell !

Ikväll blir det en mumsig middag på Hugo's
eftersom Tessan & hennes systrar kommer på besök :)
Undrar vad jag är sugen på idag.. Sushi eller thai ?


alltid lika gott ♥

Lovley life. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lenita

Vad mys det ser ut :)

2009-11-05 | 07:15:35
http://lenitaw.blogg.se/
Lina

Den där thaien ser riktigt bra ut :D

2009-11-05 | 23:22:20




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!