Var det en dröm ?

Söndagen den 11/11 hade J åkt över till grabbarna på kvällen
& jag skulle precis gå över till Mac & Dogge.. då jag hör nyckeln i dörren.
-Jonas.. är det du ? har det hänt något ?
-aa, du måste komma ner..

..jag halvsprang ner för att jag trodde att något allvarligt hade hänt !
Och vad får jag se ? om inte MINA tjejer !!! ♥

Vilken JÄVLA surprise..
Det var det sjukaste jag varit med om i hela mitt liv.
Jag blev så rädd/chockad, aa you name it så jag drutta på rumpan :p



Under måndagentisdagen & onsdagen så såg vi till att få vår kvalitétstid
med en massa skratt & prat, dans, "jobb", middagar, ost & kex,
rosé-fanta,
spel/lek & Hotell-fulle..!

men dagarna gick alldeles för fort..
var nästan tvungen att nypa mig i armen varje morgon
för att
förstå att det verkligen var sant !!




Detta kallas UNDERBARA dagar..

Jag jobbade under måndagen & alla såg & påpekade mitt stoora leende
som jag gick runt med :D ..Ett lyckorus som inte kan beskrivas !


Tack Tack Tack
Lina, Emma, Hilda, Danni & Lenita

Jag är glad att ha er som vänner, ni är bäst !
Saknar er & älskar oss.

En dröm som blev sann / ♥ K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danni

<3

Underbara dagar hos dig !

2009-11-23 | 08:44:55
Linzee

Det va så underbart,

jag älskar dig !

fast det var ju faktiskt sön-ons vi va där :P

2009-11-23 | 09:08:01
Emma

Heelt underbara dagar, och det måste bli fler snart ;D

2009-11-23 | 09:27:18
Lenita

Underbart :D <3

2009-11-23 | 11:31:35
http://lenitaw.blogg.se/
Hilda

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-11-29 | 16:42:33




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!