Sushi & biomys.

Har varit ledig från Betway idag..
men ledig från Betway = jobba med annat skoj ;)

Klockan 9:00 ringde klockan, jag & J låg & drog oss lite..
gick ner till Park Towers för att stämma av hur renoveringen går osv..
ett tag kändes det som vi låg efter i planeringen, men nu efter dagen är slut
så känns det bra igen. Det går ju som på räls.. awwiiiii !

Nu ska jag snart ta en prommis ner till Spinola Bay
& möta upp tjejernaGochi.

Ikväll blir det sushi & sen bio !
Michel Jacksons - This is it

 

Är så kul att vi verkligen är ett sånt stort tjejgäng nu..
Ni är så goa allesammans !

men jag saknar mina tjejer hemma.. varje dag♥

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jonna

Åå vad roligt att de går bra med allt :-) Hoppas på lite bilder sen :-)



kram

2009-11-03 | 08:44:23
http://jonnazw.blogg.se/
Danni

Saknar dig Kaisii ! <3

2009-11-03 | 09:33:29




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!