Slut som hjälte !

Vilken dag.. Vad är det ens för dag ? :S

Klockan 7:20 ringer telefonen, K where are you ?
Richard, vår taxichafför ringde & väckte mig !
Whaaaa.. finns inge värre än att försova sig.. BUUU

..Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så snabb som jag var imorse :p 
flög upp ur sängen, på med kläderna & glajjor, greppa matlådan & så
 ut i taxin på bara 2 minuter ! hahahaha världsrekord ?

Började min dag som vanligt med flingor & mjölk framför datorn,
men dagen har bara sprungit förbi.. Viiips så var jobbdagen slut.

Men det är alla dessa tankar i mitt huvud gör mig förbannat snurrig..

Huvudet ska självklart vara på skaft när man jobbar framför datorn på Betway,
samtigidt som telefonen ringer stup i kvarten eftersom vi är i slutspörten nu
:)
inte nog med det, försöka hitta ett nytt boende som vi kan flytta in i ganska snart..



Känns som lite mycket på samma gång..
men det är väl ungefär såhär livet kommer se ut nu en tid framöver ;)

Jag ska faktiskt ta & tappa upp ett varmt bad 
 & tända lite ljus för att få koppla ner..
Känns som en bra lösning just nu !


Blev visst ett lika snurrigt inlägg som jag själv känner mig idag :p

Later. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!