En vanlig dag i nuläget..

Såhär ser mitt liv ut just nu:

Jobb 8:00-16:00Betway, taxi till Candynavia Jobb 16:30-20:00
hem till sängen & totalslocknar!!
eller..
Jobb 12:00-15:00Candynavia, taxi till Betway Jobb 16:00-00:00
hem till sängen & totalslocknar !!

Vi öppnade vår butik, Candynavia i lördags den 14 november..
som har blivit en stor succé :) Helt underbart!

Sedan dess känns det som jag har jobbat 24/7 & har hunnit med
i stort sett ingenting annat än jobb.. Godis till frulle, lunch & middag..
svarta ringar under ögonen & är trött & tråkig när jag kommer hem till J..

... Men
..Vi var beredda på det här & både jag & J
vet att det kommer bli bättre så fort allt har kommit igång..
det är bara att bita ihop & glädjas av att vår affärsidé har blivit så lyckat ! :)

Idag känner jag mig faktiskt mycket piggare..
Känner dock att det skulle behövas en riktigt Detox-kur
för att rensa kroppen allt sött.. riktig mat &
en liten ledig stund så jag & J kan få se varandra..

Nu låter det kanske som att jag tycker detta är pest & piina.. men icke !
Jag tycker det är superkul att jobba i butiken, i min & Jonas egna butik ;D
Känns verkligen som hemma ♥

(godismonster som man är)

Som ni märkt har jag inte hunnit lägga upp några bilder
& inte heller uppdaterat er ordentligt..
så nu lånar jag lite bilder av en svensk familj som bor på ön

som var inne i butiken på premiärdagen & fotade lite..




Mina kommer senare.. trust me ;)

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jessica

shiitt vad gott det ser ut:D

2009-11-18 | 20:31:07
http://sickisen.se
Danni

Gu va fint ni har fått i butiken hjärtat ! :D

V kul att dehar blivit en sån succé !

Saknar dig hjärtat <3

2009-11-18 | 21:18:32
Hilda

Jätte Grattis till succén världens sötaste Kaisa. Riktigt fint måste jag säga <3

2009-11-18 | 21:22:12
Lenita

Så himla fiiint och ni är så himla duktiga :D <3

2009-11-18 | 22:01:42
http://lenitaw.blogg.se/
Liisa

haha..jag lånade också bilderna därifrån :D haha...skandal att vi inte kan ta några egna :P haha! Men men..det kommer :)

Så glad för eran skull, detta kommer bli maltas bästa butik!! :D

Kram bästa kaisa!!

2009-11-18 | 22:43:32
http://mittlivikaos.blogg.se/
Jonna

Åå vad roligt för er gumman! Mycket jobb blir de säkert i början men de kommer löna sig ;-)



Pusss och kram

2009-11-19 | 08:05:17
http://jonnazw.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!