Namnlös.

Det har varit full rulle idag.. mycket fix & trix,
men jag ska snart till jobbet så jag berättar mer imorgon.

Nu till det roliga..
Igår fyllde Mackan 24 år - Grattis Mac-attack !
Han ska förövrigt firas imorgon (lördag)
men igår överraskade grabbarna honom på jobbet ganska rejält..
... Han fick inget annat än en söt liten ... tjejHamster ;D
 
Så här har ni han..
Mac aka nybliven pappa eller snarare husse
:p

Måste även tillägga att den lilla saken nu mer heter Namnlös
sådär lagom påhittigt.. haha

Jag tog mig iaf friheten & skulle döpa Namnlös..
tog lite vatten på fingret o skulle blöta hennes huvud,
men då började hon att slicka bort vattnet istället..
antingen en törstig sak eller väldigt smart ;)
för vem f*n vill ha vatten på huvudet ?

snipp snapp snut så va denna hamster-saga slut..

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

Jaa vi ska inte klaga ;)



Åhh va sötiz den var! Namnlös...haha :D

2009-11-06 | 18:07:15
http://mittlivikaos.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!