Malta Weather.

Idag är det den 18 november, lite mer än en månad kvar till jul..
& dagens väder på Malta, vår lilla paradisö har varit..
23 grader varmt, strålande sol & klarblå himmel

Resten av veckan & helgen ser osså lovande ut..


November månad..
..Det är egentligen ganska sjukt när jag tänker efter ;D

Har sagt det förut & jag säger det igen..
.. Jag älskar vår lilla medelhavsö.. Malta !!

(Bild på Valletta från google.com)


.. två timmar kvar på jobbet, sen ska jag hem &
krama om
Anette & Fille som J har hämtat på Luqa flygplats ikväll :)

♥ / K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danni

Vart var solen när vi va där ? ;D

2009-11-19 | 08:56:58
Lenita

haha verkligen !? ;P

2009-11-19 | 09:25:26
http://lenitaw.blogg.se/
Emma

Jag lackar !!!!

2009-11-19 | 20:14:26




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!