guldfiskminne.

Sitter på jobbet.. ganska lugnt idag..

 

Jag snurrade till det riktigt igår :p Kaii i ett nötskal.

 

Mike ändrade mitt schema för nån vecka sen

& det hade jag totalt glömt bort (guldfisk)..

så jag kom glatt in till jobbet igår eftermiddag

fast jag egentligen inte skulle jobba, Doh!

 

Istället blev det en snabb aw, ett besök till butiken

& sen hem för att ladda inför brytfest i Torri Katur!

 

Det blev föör sent igår så jag är förjävligt trött idag..

jobbar 8:00-16:00 plus att jag går på ett nattpass ikväll osså 00:00-8:00

känns som dagen/natten kommer bli lååååång !

Känns olagligt att jobba så?! Buuuu

 

J ska möta upp mig efter jobbet, så ska vi ta en prommis

& sen kolla på "flickan som lekte med elden"


 

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!