äntligen helg !

Vilken härlig dag.. lalalala

Igår var det som sagt full rulle hela förmiddagen,
klockan 7:00 var vi nere vid Park Towers för att möta golvläggarna
så åkte vi hem & J somna om direkt & jag ställde mig & tvätta oså..
några timmar senare var golvet klart så vi åkte ner igen & åhh så fint det blev :)
vi fixa & trixa en massa tills Tompa & Tessan gick förbi &
vi följde me dom till La Rive för lite lunch.. & sen tillbaka till fix & trix.
Kändes som en ganska intensiv dag igår med vi fick mycket gjort !

Jobbade igår 16:00-00:00
igår hade vi även Staffmeeting kl. 16:00-17:00, som gick superbra !
Det är roligt att jobba på ett företag som bara förbättras hela tiden :)
det firades med tårta & Champange efter mötet & dom som inte skulle jobba
åkte bort till BG & körde en skön AW.

Jag, Kg, Kalle & Daniel gick upp & satte igång med kvällens jobb.
efter jobbet åkte jag hem & toksomnade..

Idag är det & känns det äntligen som helg !
En lördag som jag längtat efter länge länge..
Jag har ju jobbat i stort sett varje helg sen jag började i januari/februari
men nu i november/december så har jag fått ett nytt schema på Betway :D
Jag kommer få vara ledig nästan varje helg..
kan inte förklara hur skönt det ska bli!

Så idag.. lördag
vaknade jag som vanligt bredvid J men vi låg kvar i sängen &
bara småpratade vilket vi båda uppskattade väldigt mycket.
En underbar känsla i kroppen att få känna av helgen.. det var länge sen nu !

Både jag & J ska verkligen bara ha helg idag.. Inge jobb alls :)
snart ska vi åka iväg & keka lunch, köpa present till Mac,
till Fortina Spa Hotel för en vaxning, kika på en lya
köpa hårfärg som J ska få agera frisör.

Ikväll ska vi fira Mac som fyllde år i torsdags.
Det blir middag på Hugo's & sen utgång !

Awiii det är helg :D

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

Jaa njut nu, det förtjänar du :)

Kramar!

2009-11-07 | 14:17:37
http://mittlivikaos.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!