This Is It.

.. Under 111 minuter hade jag ont i hjärtat,
ett tryck över bröstet som jag aldrig känt tidigare
satt ihopkurad som en liten boll & ibland stod jag nästan upp, 
släppte en tår då & då men samtidigt med ett stort leende på läpparna..

 Om det var berörande..
vilken film !

Michel Jackson's
This Is It

 
 

Jag har innan inte tänkt så mycket på vad som hände & inte hände,
men efter att ha sett This Is It så känns det så orättvist att MJ inte fick
slutföra en konsert som utan tvekan skulle ha varit
världens absolut bästa konsert nånsin !

Tack mammi & papps för att ni tog oss till Ullevi i Göteborg 1997
& lät oss få se denna människa live..

Va väntar ni på?..
SE DEN !

King Of Pop.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!