Höstkyla ;p

Har precis kommit tillbaka från lunchen..
vi knallade bort till Sliema & köpte med indiskt som vi keka vid vattnet i solen :)
Himlen är klarblå & solen bränner mot ansiktet !
Från & med nu så älskar jag "höstkylan"

Nu ska jag jobba vidare.. har 1 timme & 30 mins kvar på kontoret,
sen ska jag bort till butiken & jobba där till 20:00..
& idag ska jag inte äta godis! jag undrar vart min självdisciplin har tatt vägen :S
sen vi öppnade butiken så har ja inte kunnat hålla mig ifrån godis.. BUUU !
Måste få ett stopp, innan de går för långt.


Jag & J såg 2012 igår.. den va bra !
Sen åkte vi hem & han fick lite av spa-kvällen..
eftersom det blev så sent. Väldigt uppskattat :)

Ikväll, efter jobbet ska jag keka middag med tjejerna Voli Napoli
& sen hem till min älskling.. längtar redan tills jag får se honom ikväll !!

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!