kvalitétstid !

Imorgon är det löning..
OM jag är beroende av det denna månad, Ehh JA !

Min plånbok är riktigt tom just nu..
Så imorn hurrar jag högt ;D

Just nu sitter jag nere i butiken &
jag märker av även här att det är i slutet av månaden..
folket som kommer in & handlar skrapar ihop sina sista slantar :p

Ikväll ska jag & J ha en riktig kvalitétstids-kväll.. Bara Han & Jag.
Sen vi öppnade butiken har det varit det enda i mitt huvud,
vilket har påverkat att jag nästan har "glömt" bort min älskling :S 
Det är livsfarligt att "glömma" bort sin partner, det får bara in hända.
Så från & med ikväll så är det ändring på det !

Jag sitter & försöker komma på något gott vi kan keka sen ikväll,
något som är gott till rödvin.. Jag sitter & klurar på vad jag ska hitta på
för mysigt att göra tillsammans för att visa min kärlek & uppskattning..

..Jag vet att det enda han begär är att jag är mig själv & inte tar han för givet
Och hur svårt ska det egentligen vara när man tycker om någon så mycket ?
Det ska ju vara en självklarhet ! punkt slut.

Jag ska iallafall passa på att ge honom en riktig spa-kväll..
ansiktsbehandlinghand- & fotmassage, hårbottenmassage
& ryggmassage. Det vet jag att han kommer att uppskatta ♥
Men först blire bio.. för det stod på Jonas önskelista :)

Förlåt J för att jag bara har haft jobb jobb & sova i mitt huvud
dom senaste veckorna.. 

Du är tro, hopp och kärlek. Du är mer än underbar.
Och jag älskar dig så oändligt mycket.


/K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!