Myshelg.

I torsdags hämtade J sin mammi Anette & lillebror Fille på Luqa flygplats..
& själv jobbade jag till 00:00 !

Igår Fredags var jag hel-ledig, både från Betway & Candynavia :D

Mycket skönt.


Vi passade på att keka en hotellfrulle Hilton

som vi även gjorde när tjejerna var här..
Jag dööör för hotellfrukost ! Bästa.
Sen åkte vi till Valletta & strosade runt i affärer :)
..vidare till Sliema där J klippte sig &

Anette passade på att få håret tvätttat & huvudmassage !
Efter frisörbesöket satte vi oss & tog en fika..

Känns som denna dagen var en matdag :p

På eftermiddagen hade jag & J ett snabbt möte med Anna,

vår nya anställda på Candynavia :)
& sen åkte vi hem för en myskväll med en god oxfilé- & svampgryta,
vin, massa snacks
& kortspel.

Idag är det lördag igen.. veckorna springer förbi !
Har varit nere i butiken en sväng & sen har vi varit i Sliema & kekat lunch nere vid vattnet & druckit ett glas rosé.. superhärligt !


Nu har vi precis kommit hem från Spinola Bay

där vi har kekat vår sista middag för denna gång :)
Inatt ska jag jobba 00:00-08:00..

känner mig ganska trött men de ska nog gå bra !

Hörs senare.

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!