My weekend.

Torsdags:
Jobbade 8:00-16:00
kvällen som skulle bestått av en tjejkväll till en rulle blev insälld,
istället firade vi Niclas som fyllde 35 år med en middag på Zest
& lite mingel på Shaddows.

    
 

Fredags:
Jobbade 16:00-00:00
efter jobbet mötte jag upp Betwayligan som hade varit & discobowlat,
vi satte oss på Juuls för en Strawberry Mojito &
sen en sväng till Nordic för att fuldansa med min Carro & Hedda :)
Inte allt för sent hämtade J mig som hade varit i Torri Katur & vi åkte hem.
 
Lördags:
..Happy Halloween..
Jag
& J tog en skön sovmorgon.. sen åkte vi ner till Hugo's & kekade thai ♥
Jobbade 16:00-00:00
Hade tänkt att åka hem efter jobbet & duuuna
men både J & tjejerna ringde & hettsa.
Efter jobbet åkte jag hem till Lisa & co där hela IQ-gänget höll hus..
va jätteroligt att se att alla var så bra utklädda :) 
Sen åkte vi in till PV & började kvällen med några Strawberry Mojitos på Juuls
sen vidare till Shaddows Lounge & sen ner till Native & Nordic.
även denna kväll var grymt lyckad men ja hade osså velat va utklädd !

♥  ♥
  

Söndag:
Min älskling väckte mig halv 2, sömntuta som jag är..
så himla mysig morgon då vi hade tid att bara ligga & kramas
& titta småtitta på en film.
Sen åkte vi ner till pizzerian & kekade lunch.. satt där i lugn & ro..
kollade på klockan.. Whaaa paniiik,
 ..klockan visade 15:00 & 15:20 kommer taxin & hämtar mig.
Fort som f*n hem & jag kastade mig i duschen & snälla J fixade min matlåda..
Hahahha jag har aldrig gjort mig i ordning så fort i hela mitt liv,
på mindre än en kvart hann vi åka hem, duscha & fixa iordning mig
:p

Jag har även pratat med Lina mycket i helgen..
vilket gör helgen ännu bättre ! ♥


That was my weekend.

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lenita

Har carro färgat håret mörkt igen? :) Vad fina ni är <3

2009-11-03 | 08:54:21
http://lenitaw.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!