1a advent

29/11/09 - Första Advent

Jäklar vad tiden springer iväg.. redan första advent.
Va nere i butiken på dagen och julpysslade,
jag kollade ut genom fönstret för att få lite julkänsla
.. hmm :p Njeee ! Blå himmel & strålande sol :) men ja gillare.

 

Mina älskade föräldrar kom ju osså.. ♥
alltid lika mys att ha er här !

 

Vi keka middag nere i SpinolaLorenzo´s..
men det var Nothing to hang in the christmas tree ;p
& sen satte vi oss på Saddles för en öl.. tills de var dags för mig att jobba.

 

Nu sitter jag på jobbet, 4 timmar kvar & kan knappt hålla mina ögon öppna..
det lönar sig alltså att duna innan nattpass, men det glömde jag idag!
Så min drog inatt är..↓

Hörs imorn.

 

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!