moving out?

Kontraktet har gått ut..
Ska vi förlänga det? Ska vi flytta? Större balkong under sommarn?

Förra veckan var jag & J iväg med Donatelle från REMAX & kollade lägenheter
eller snarare Penthouses :)
Dax at flytta?

Japp, J mailade & sa upp lägenhetskontraktet igår,
så nu måste vi lägga i en växel.

Lägenheten som vi bor i nu är helt underbar!
Både jag & J trivs hur bra som helst.. men..
Dock något stor för oss två & sen vore de så härligt med en större
balkong under sommarhalvåret när de är 35+
Just nu har vi små balkonger & jag kan bara tänka mig hur
varmt det kommer bli i sommar..  Pjuuu!

Vårt Crib - fint va ? :)


Kommer fler bilder på lyan senare..

Vi fastnade för ett pent i St.Julians

Brand new
Mindre än vad vi har nu
Öppen planlösning
Solterass med jacuzzi
Centralt

Låter inte helt fel va ? ...

Nu måste vi bara bestämma oss,
ska vi köra på denna eller titta vidare & riskera att den hyrs ut till någon annan



Later. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


caroline

Gud så fint ni bor :)

Men man skulle ju inte tacka nej till terass och jacuzzi ;)

2009-03-30 | 18:14:16
http://carolineis.blogg.se/
Emma

Ta den :) jacuzzi på en stor terass låter ju underbart !

2009-03-30 | 21:18:54




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!